Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

fredag 18. juli 2008

This is your life on drugs.

Det river og sliter i meg, jeg har et enormt jævla åpent sår inni meg som blør ut over alle de fine bildene jeg har malt og alle de flotte tankene jeg har tenkt og farger hele mitt indre univers rødt og jævlig.

Jeg er lei av å være snill, lei av å være hyggelig og koselig og omtenksom og følsom og empatisk og faen i helvette jeg er så lei!

Jeg har lyst til å rope og kjefte, til å fortelle folk akkurat hva jeg føler om dem og hva jeg mener og tenker og jeg er lei, lei, lei!

SATAN!

Ingen kommentarer: