Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

tirsdag 29. juli 2008

Break your backs and crack your oars, men!

Ny dag. Fåkkings ny dag.

Jeg sitter mutters alene i leiligheta med Mastodon dundrende i luften, varmen tar livet av meg, jeg er steinkåt og passelig smådeprimert, men faktisk i ganske godt humør til meg å være.

Har tilbrakt dagen hos kompiser, mye fin samtale og en flott anledning til å glemme shit.

Men nå kjenner jeg at jeg er sliten. Gidder ikke å skrive så mye eller så dypt i dag, men jeg syntes bloggen virket så ensom.

Faen, jeg vil pule.

Ingen kommentarer: