Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

mandag 21. juli 2008

Faen.

Nå er jeg bekymret for deg. Jeg tenker på deg hele tiden, til og med når jeg ikke burde. Jeg vet at du har det vanskelig nå, like vanskelig som jeg, og at du står foran valg som kan få større konsekvenser enn du aner.

Ikke gjør det. Ikke gi meg den tilfredsstillelsen. Bare la være. Bli lykkelig, ikke fortsett den samme galskapsdansen du har danset i årevis. Bli fri! Døra er åpen!

Jeg har ikke noen tro på at jeg kan forandre deg. Jeg kan ikke hjelpe deg lenger, og det vet vi. Men hvis du ødelegger dette, da har du skuffet meg. Og samtidig gjort meg glad. Men jeg trenger ikke det nå, selv om jeg vil ha det.

Ikke gjør det. Du skremmer meg.

Ingen kommentarer: