Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

lørdag 19. juli 2008

A mind is a terrible thing to taste.

Faen. Yo-yo-liv.

Nå går ting fort. På to dager har jeg gått fra bunnen til skyene. Er det meningen at det skal gå så fort, eller er jeg et føkkings unikum?

Jeg drømmer nå, våger nesten å håpe. Flyter på sommerfugler i magen, kjenner på hvordan det er å tillate seg selv den friheten. Ikke lenger nedtrykt, undertrykt, slave av et annet menneskes følelsesliv, min egen jævla herre.

Og samtidig sin egen slave.

Dæven, det kribler. Jeg sitter og kjenner på det nå, det knyter seg i magen på en god måte for første gang på.. På dritlenge. Nå vil jeg leve.

Jeg er kanskje ikke så jævla dum allikevel..

Ingen kommentarer: