Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

fredag 18. juli 2008

Men i hælvette da!

At det skal være så vanskelig.

Nå har jeg semesterregistrert meg og registrert utdanningsplanen for de neste to semestrene. Bare drittfag og bajs å velge mellom, så dette blir to skikkelige jallasemestre på rappen. Jippi. Og når jeg skulle betale semesteravgiften presterte jeg å bestille en føkkings giro i stedet for å betale med nettbank, så det kommer til å ta tusen år før stipendsøknaden min er ferdigbehandlet. The joy. The fucking joy.

I tillegg måtte jeg ringe "eks"kona fjortitolv ganger for å få opplysninger om peronnummer, fødselsdato, fødested, fødselsvekt, oldemors pikenavn og grandtante Tuttas blodtype for å få møkka i havn.

Jeg hater verden. 

Ingen kommentarer: