Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

lørdag 19. juli 2008

Jesu Christo, un crocodillo!

Hvordan er det mulig å gå fra så lavt til så høyt på bare noen timer?

I går var verden en dass, i dag er jeg ti meter høy med rak rygg og hodet høyt hevet. Det hjelper å føle seg begjært, at det er noen der ute som vil ha en. Satan altså, jeg trenger det.

Og venner, venner hjelper. Folk i oslo som ringer en midt på dagen sånn helt uten videre for å høre hvordan det går og prate litt skjit, venner som poker en på facebook bare for å høre hvordan formen er, til og med han ene tullingen som ringte meg fra en pub hvor han satt og drakk øl for å høre om han skulle komme kjørende og hente meg, bare for å innse midt i invitasjonen at han sitter på en pub og drikker øl.. Jeg elsker deg mann, men du er en kronidiot.

Det er mye i livet sitt man vil ha kontroll på. Noen ganger er det dritviktig å lytte til vennene sine, fordi sannheten er vanskelig å se når den gjelder en selv. Men jeg vet ikke. Jeg tror jeg bare lar ting flyte, og ser hva som føles naturlig der og da. Hvem vet, kanskje hun forbauser meg..

2 kommentarer:

Panda sa...

Så, kronidioten som sku komme å hente deg? Varg? :p

Breathe sa...

Jepp. :D