Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

tirsdag 22. juli 2008

Peculiarities.

Så sært å se hvordan ting forandrer seg. Hvordan hele elven kan endre kurs ved å flytte en stein. Eller ved å åpne slusene.

Jeg kunne spist verden i dag. Ingen trussel virker for stor eller for uoverkommelig. Verden er mye enklere når alt reduseres ned til grunnleggende konflikter, styrkeprøver, kamper. Da kan alt overvinnes, en eller annen gang.

I dag ligger jeg i krig.  Alt er en utfordring, og jeg vinner alltid. Jeg er sterkere.

Jeg kan ikke fatte hvorfor jeg har vært så svak. Hvorfor jeg har latt meg styre og manipulere. Jeg ser det så klart nå, alt er så enkelt og innlysende. Jeg ser folks behover, ønsker, følelser. Jeg vet hva de vil, hvorfor de gjør det de gjør og hva de vil oppnå. Folk er så jævla gjennomsiktige. Alle er det. Hvorfor har jeg kastet dette bort på å ta meg av andre? På å gi av meg selv uten å få tilbake, tømme meg helt uten å bli fyllt opp?

What a waste. What a fucking waste.

Det står en ildsøyle opp gjennom sjelen min nå.

Ingen kommentarer: