Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

onsdag 13. august 2008

Urban Decay er oppe!

Jeg har begynt å legge ut bildene mine på en ny blogg. Temaet er urban forråtnelse. Jeg elsker å gå rundt omkring i Trondheim å se på avskallende maling, råttent treverk, bygninger som forfaller og ødelagte ting. Det oppstår noe vakkert som ikke var ment å være der, på en måte. Vakre ting fødes helt av seg selv, i ruinene av det vi har bygd opp rundt oss men ikke makter å vedlikeholde.

Sjekk den ut, du finner den under Stuffz!

Ingen kommentarer: