Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

fredag 15. august 2008

Man feed machine. Machine feed man.

Jeg kommer stadig tilbake til realiteten om at mitt liv med henne er over.

I dag var det filmene våre som gjorde det. Hun har sittet i vår sofa sammen med ham, sett på våre filmer i hans armkrok. Hun har delt de fine tingene i vårt liv med en annen.

Jeg savner henne. Jeg savner ikke de vonde tingene, men de fine sliter jeg med å legge bak meg. Hvorfor skal det være så vanskelig? Hvorfor har hun det så enkelt? Akkurat nå har jeg bare lyst til å grine.
Men livet går videre. Jeg må gå videre. The show must go on. Og greier.

Jeg driver og utforsker mulighetene for å finne meg en annen. Jeg vet det er jenter som vil ha meg, jeg flørter en del og prøver å finne ut av hva jeg vil, men det er ikke lett. Det er alltid noe som stiller seg i veien, og jeg føler meg langt, langt fra klar til å dele livet mitt med noen andre enda. Men likevel er jeg ensom og tom. Og så jævlig, jævlig lei meg.

Skulle ønske hun kunne slutte å tråkke på meg. Bare det å få seg en annen noen få uker etter bruddet blir mye for meg. Å skulle involvere ham med barna, å dra ham inn i livet mitt.. Jeg er så sliten. Jeg makter snart ikke mer.

Ingen kommentarer: