Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

onsdag 13. august 2008

Is this what I get for learning to speak, for opening up

Jeg spiser nesten ikke for tiden.
Har sikkert gått ned ti kilo på de månedene jeg har gått rundt slik. Det er ikke bra. Ikke at jeg ikke har godt av å ta av meg noen kilo, men det er jo faktisk meningen at man skal spise.
Jeg har ikke lyst på mat lenger. Det er ikke det at jeg ikke blir sulten, det blir jeg. Men jeg la meg til en lei uvane som 18-19-åring: Jeg glemmer at jeg er sulten. Kan gå en hel dag på en banan og ei flaske cola liksom.

Jeg har en drittdag i dag. I går hadde jeg oppvaskmøte med ekskona. Tok opp en del ting hun har gjort jeg ikke satte pris på. Nå skal ikke jeg utlevere henne på internett, men det er en del ting hun har gjort som jeg ser på som totalt utilgivelige.
Det endte med at jeg avsluttet vennskapet vårt og krevde at typen hennes aldri mer skulle se ungene våre så lenge han lever. Ting ble sagt som kanskje ikke var så veloverveide.

Jeg er sliten av alt dette. Det er så jævlig mye opp og ned, så ubegripelig mye dritt jeg må vasse gjennom. Jeg har ikke energi igjen til noe av dette.Jeg har knapt nok energi igjen til å være meg selv akkurat nå.

Skulle ønske jeg fikk være i fred.

Ingen kommentarer: