Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

torsdag 7. august 2008

Hælvette.

Hvorfor skal alt, absolutt jævla alt, gå galt og ødelegge for meg?
Så, jeg skulle ha stått opp klokka fem i dag, sånn at jeg kunne gått fra der jeg "bor" nå til leiligheta vår og tatt ungene våre til barnehagen i åttetida. "Ekskona" jobber tidlig denne uka, og avtalen var at jeg skulle dukke opp hver morgen klokka ti på seks, sånn at hun kunne komme seg på jobb til rett tid og ungene kom seg i barnehagen. Det var min ide.
Funka helt fint i går.
Men i dag, i dag, i dag, idag.. Den jævla mobiltelefonen ville faen kuke meg ikke ringe! Ikke så mye som et pip! Jeg skrudde på vekkerklokka, den var ikke på da jeg så på telefonen. Og jeg VET at jeg skrudde den på, og har til og med et vitne! Jeg hadde 32 ubesvarte anrop fra henne, de har HELLER ikke lagd en lyd.

Så jeg våkna fem timer etter at jeg burde ha våkna. Og nå er alt bare dritt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det. Faen altså. Livet.

Ingen kommentarer: