Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

søndag 17. august 2008

Someone Like You

The voice is real for me to hear
but I cannot say that im ok
so im laying down infront of you
to work this through

I needed someone just like you
I needed you
I needed someone just like you
I needed you to stay

so ill stand by and watch you slide
but I cant hide the pain inside
so ill lay down
one more time to say I tried
then I tried then you leave
when I needed someone to stay
you were my friend

cause I need you
and I wanted you to stay

I needed someone just like you
I needed you
I needed someone just like you
I needed you to stay

-TrustCompany: Someone Like You

Ingen kommentarer: