Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

søndag 19. oktober 2008

Mercy is for the weak, when I speak I scream

Svik og bedrag. Uansett hvor jeg går, uansett hva jeg gjør, uansett hva som skjer rundt meg så kommer alt tilbake til svik og bedrag.

Jeg klarer ikke å bli såret engang. Jeg er bare tom. Verden er så drittjævlig at jeg ikke klarer å ta alt inn over meg.

Men det finnes faktisk for en gangs skyld lyspunkter, et sted langt ute i stormen. Kanskje det er meningen at jeg skal få en sjangse? Kanskje jeg får lov til å prøve en gang til?

Ved alle guder, jeg håper på det. Jeg ønsker meg lykke, om så bare for et øyeblikk. Ett bitte lite, dyrebart øyeblikk, uansett hvor flyktig og nytteløst det ender opp med å være. Som å tenne stearinlys i snøstormen. Gi meg varme!

Ingen kommentarer: