Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

søndag 12. oktober 2008

Shoot, shoot, shoot, shoot, shoot, I'm gonna come all over you.

Jeg får ikke hjelp, ser det ut som. Psykologene vil ikke så mye som se på meg, langt mindre prate med meg. Legen min vil ikke hjelpe meg å få hjelp. Jeg er ikke syk nok, sier de alle sammen.
Man skulle jo tro at de visste sånt.

Er det virkelig sånn at jeg ikke får hjelp før jeg står og runker inne på et kjøpesenter innsmurt i blod? Må man være psykotisk for å få snakke med en psykolog eller en psykiater eller hva i helvete de heter alle sammen? Jeg kan sikkert sitte og fable om frosker som følger etter meg og biler som vil spise meg i et par timer foran en lege hvis det er det om å gjøre, men det er forferdelig synd, syns jeg, at jeg faktisk skal være nødt til å agere psykotisk for å kvalifisere til hjelp.

Ingen kommentarer: