Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

onsdag 29. oktober 2008

And pay respect to the gods.

Ungene drar i morgen. Hun tar dem med seg nordover.

Jeg vet ikke hva jeg føler om det. Jeg er glad for at hun får hjelp av foreldrene sine, hun er sliten og trenger all den hjelpen og avlastningen hun kan få. Jeg makter ikke å gjøre mer enn det jeg gjør for dem nå.
Men samtidig betyr det at i morgen tidlig er siste gang jeg ser guttene mine på en lang stund. Hun vet ikke når de kommer tilbake. Og hun vil ha dem i jula også.
Jeg vet ikke hva jeg føler om det.

Ingen kommentarer: