Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

fredag 22. mai 2009

While the Devil wants to fuck me in the back of his car.

Jeg hater NAV.
Jeg har masse ubetalte regninger, jeg skylder masse penger, og NAv nekter å få ut fingeren og gi meg pengene jeg har krav på ifølge min INVILGEDE søknad om rehabiliteringspenger. Faen.
Det finnes ingenting i verden som er mer deprimerende enn pengeproblemer. Jeg klarer ikke å sette ord på hva pengebekymringer gjør med meg. Jeg er livredd for tall, spesielt regninger og betalinger og gjeld og sånt. Jeg får panikk av det.

On another note, så begynner jeg å bli møkk lei av pleiere som snakker til meg som om jeg var dement. Ingenting er mer nedlatende enn et menneske i en autoritetsposisjon som behandler deg som et evneveikt barn. Jeg er ikke tilbakestående, di merr! Jeg trenger ikke falsk medlidenhet, eller tomme, liksom-hyggelige blikk. Påtatt vennlighet, trøtte, påklistrede smil og en usjarmerende trivelig holdning. Faen, som jeg hater det.

Ingen kommentarer: