Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

mandag 18. mai 2009

Nothing can stop me now.

Jeg har sovet alt for mye i dag. Det tar på å ha kjærestebesøk, spesielt når vi begge to er koseklumper og syvsovere. Nå er det bare en dag igjen, så drar hun sin vei igjen og jeg blir alene. Vel vel, jeg har hatt det fint i uka som gikk, og jeg er klar til å returnere til institusjonslivets gleder.

Ut over det er det lite å melde. Jeg har utviklet en fascinasjon for Dungeons and Dragons igjen, noe jeg ikke har hatt siden ungdomsskolen og de første årene på videregående. Sært, men herlig nostalgisk og ganske kult.

Ingen kommentarer: