Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

tirsdag 23. juni 2009

Into the black hole.

Jeg flytter i morgen. Ut av hybel, inn i leilighet.
Det blir rart å skulle bo "hjemme" igjen, etter å ha vært borte derfra i et år. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det. Det er jo bra, bevares. Jeg får min egen plass å bo, som ikke er et hull i bakken. Men samtidig er det så mange minner i det hjemmet. Jeg har opplevd så mye der, både godt og vondt, og jeg er usikker på hva det kommer til å gjøre med meg.

Jeg spiller mye World of Warcraft for tiden. Mest fordi det er en fin måte å ikke tenke på, men også fordi det er gøy. Av mine tre hobbyer (rollespill, Magic og dataspill) bruker jeg mest tid på WoW for tiden. Forståelig nok, siden alle folkene jeg spiller med er på ferie. Jeg lurer på om det gjør meg asosial, men det gidder jeg ikke å tenke så forferdelig mye på.

Ingen kommentarer: