Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

tirsdag 16. september 2008

And the rain will kill us all

Gud hater oss. Han hater oss alle som en.
Vi lever en løgn, den største av dem alle, en løgn vi vedlikeholder og styrker med hvert eneste åndedrag, et selvbedrag så stort at det ikke kan fattes.

Vi er hatet.

Det finnes ingen rettferdighet, ikke noe håp, ingen overstyrende mening eller ultimat autoritet som objektivt gir vår eksistens mening. Bare hat.

Om Gud skapte verden, skapte han alt i den. Før verden fantes ingenting, ingen eksistens, ingen konsepter eller ideer, ingenting. Alt som er i denne verden må, dersom man absolutt skal forholde seg til guddommer, stamme fra Skaperen.
All sorg, all smerte, alt savn, all håpløs lengsel, all dritt og faenskap, alt kommer fra inners inne i Guds hjerte. Uten Ham ville de ikke ha vært. Hvorfor skape en verden og fylle den med dritt og faenskap?
Fordi Han hater oss.

Ingen kommentarer: