Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

søndag 4. oktober 2009

It's for me to decide

Neglene mine gnager seg inn i håndflatene. Jeg puster, lytter, tenker. Jo mer jeg tenker, jo mindre forstår jeg. Ting mister mening jo mer man tenker på dem. Alt blir bare en strøm, en elektrisk strøm man blir revet med av og kastet mellom breddene.

Huset rister under meg, og jeg vet ikke hvorfor. Kanskje er det musikken min, men jeg føler stolen svaie frem og tilbake i voldsomme kast. Merkelig.

Tåkehode. Får ikke til å tenke skikkelig.

Hadde en opplevelse på bussen i dag. Masse aggresjon, ikke noe utløp. Voldsfantasier igjen. Masse ukanalisert energi som sitrer og brenner inne i meg. Vondt.

Jeg savner deg Astrid.

Ingen kommentarer: