Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

lørdag 5. september 2009

Karma Police

Her sitter jeg igjen, midt på natta og blogger.

Jeg blir sykere igjen nå. Medisinene hjelper, men ikke nok til at jeg ikke merker en nedoverbakke når den kommer.

Jeg blir syk av stress. Akkurat nå er det universitetet som vekker angsten i meg. Tror jeg da. Jeg skyver alt bort, vil ikke ta stilling til det. Kanskje i et vagt håp om at det går bort bare jeg ignorerer det lenge nok. Funker aldri, men jeg klarer ikke å slutte.

Jeg skulle ønske verden kunne la meg være i fred.

Ingen kommentarer: