Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

onsdag 28. oktober 2009

Breathe life inside your heart of stone.

Faen.
Jeg driver inn i et helvette igjen. Alt ser så fordømt håpløst ut, og jeg bare flyter rundt i dritten uten mål og mening. Back to square one. Start from scratch.

Alt skal være så fordømt vanskelig. Livet er fullt av kan ikke, vil ikke, får ikke, bør ikke. Jeg vil leve fritt og bekymringsløst, flytende på en sky av lykke. I stedet må jeg vasse i dritt.
Flott. Supert.

Akkurat da jeg trodde jeg hadde det bra, kom livets harde realiteter og sparket meg i ryggen. Typisk, vil jeg tørre påstå. Alt er så jævla typisk.

Jeg har det ikke bra. Jeg sier jeg har det bra, men det er ikke sant. Det er bare noe man sier når folk spør. Hvordan har du det? Jo takk, bare bra. Det humper og går. Fine and motherfucking dandy. Goody gumdrops.

Jeg er lei av å lyve. Neste gang noen spør hvordan jeg har det, skal jeg spy på vedkommende. Så får de kanskje se hvordan jeg har det.

Ingen kommentarer: