Advarsel

Dette er mine tanker akkurat nå, ikke mine meninger. Denne bloggen er min sikkerhetsventil, og innholdet er eder, galle og sjelelig oppkast, hårballer fra min psyke som hostes, harkes og kastes opp på internettet sånn at jeg kan få all dritten min UT og slipper å gå å bære på det. Dette er ikke et angrep, det er selvforsvar. Du er advart.

søndag 15. mars 2009

Such a tragic sight you are

Faen. Hælvette.
Du skulle jo tro at du får det du betaler for, og når jeg har betalt penger for føkkings internett, da vil jeg ha føkkings internett. Ikke lagggggg-hælvete, ikke intrenet som kobler seg av i tide og utide, men en god gammeldags rimelig kjapp internett-tilkobling.
Men ikke engang det klarer NetCom å levere. Neida, her lagger det i øst og vest, jeg blir logget av over en lav sko og alle støvleskaft og internettet er klin umulig å stole på.

Er det så mye å forlange å få stabilt nett, når det er det jeg har betalt for? Jeg sier NEI! Satans kukhælvette, jeg er så faens fitte forbanna på hele internettruklet at jeg vurderer å slenge både pc og mobilt bredbånd på havet.

AAAAARRRRGGHHHH!

Ingen kommentarer: